בוקר טוב חברים יקרים

ימים עמוסים מלאי בלבול ורגשות לכולנו.
ננסה לעשות קצת סדר.
מזה למעלה משנה, העמותה בנסיונות בלתי פוסקים וכמעט מרחיקי לכת, להכנס לבעלות על הפועל בהתנהלות מתישה ומפרכת מול דורון גלנט, ללא הצלחה.
לאחר שגם הפגישה האחרונה אצל ראש העיר לא צלחה, על אף ההצעה הנדיבה שהגישה הכחולה, אתמול הוגשה בקשה לפירוק ע"י חלק מעובדי המועדון, והערב היא אושרה ומונה המפרק יצחק יונגר.

כעת לעמותת הכחולה ואוהדי הפועל כולם, הזדמנות חד פעמית להכנס לבעלות המועדון האהוב של כולנו כשהוא נקי מחובות, ולהתחיל לבנות במרץ את תוכנית ההבראה.
אנו קוראים לכל אוהד, וגם למי שלא ומזדהה עם התהליך הערכי הזה, אפשר לומר היסטורי, להחזיר את הפועל לאוהדים ולקהילה.
הכחולה היא האופציה היחידה ללקיחת המושכות והאחריות, בעלת יכולת, זיקה, ותוכניות גדולות.
אנו קוראים לכולם לחדש או להצטרף כחברים לעמותה ועכשיו. אל תחכו להצטרף להצלחה, תעזרו להביא אותה כולנו יחד.
ישנה משמעות מכרעת כעת אל מול כלל הגורמים, להיות כמה שיותר חזקים. אין ספק בכלל, הקבוצה עוברת לאוהדים. ככל שהעמותה כבר עכשיו תהיה חזקה יותר, עם יותר חברים ויותר הון- אנו סוללים את הדרך לחזון הגדול של כולנו, ליום הגדול שבו נחזיר עטרה ליושנה!

להצטרף עכשיו, כי זה צעד נחוץ לשם הצלחת המהלך.

נעשתה כבר פניה ע"י עו"ד העמותה למפרק, בנוסף חברי הועד המנהל, הפעילים ואנשי המקצוע של העמותה עושים כעת הכל, עובדים ימים כלילות לבניית התשתית והקרקע מכל הבחינות לרכישת המועדון מפירוק.
באותה הזדמנות אנו קוראים לכם, כל אחד לפי ניסיונו ויכולתו, להצטרף לאחד הצוותים בעמותה בהכנת היום שאחרי. פנו אלינו כאן בתגובה או לכל אחד מפעילי העמותה וביחד, אף אחד לא יכול עלינו וזאת עובדה. צריכים את כולכם.

יש לנו זמן קצר להשאיר יחד את הפועל שלנו בלאומית ולצאת לדרך, זה הרבה תלוי בנו. תלוי בכם.
חדשו חברות / הצטרפו לעמותה - לחצו כאן.