ליגת העל, זה תלוי בנו!

לחידוש החברות והצטרפות - לחצו כאן

חברי עמותה, מצטרפים חדשים, משבר הקורונה דפק בדלתות רבים וטובים מאוהדינו, לכן הועד המנהל הנכנס החליט על מספר הטבות משמעותיות לזמן מוגבל, חודשיים בלבד (!) על מנת שנוכל לעמוד ביעדי התקציב לעונה הבאה ונשבור את שיא חברי העמותה:
1) הנחה משמעותית על המנוי לחברי עמותה במסלול רגיל/מסובסד.
2) למצטרפים בכל המסלולים - יתאפשר לקנות עד 3 מנויי ילד/נוער (לגילאי 8 עד 18) ב100 שקלים לכל מנוי ליציע המשפחות. אנחנו מעודדים את כל המצטרפים לרכוש מנויים אלו, שכן לקראת פתיחת הליגה עם התבהרות משבר הקורונה, ועדת קהילה תבצע חלוקה בחינם של מנויי ילד שנתרמו על ידי חברי העמותה, במטרה למשוך את הדור הצעיר בפתח תקוה למגרשים. 
3) סליקה מאוחרת, אפשרות להצטרף לעמותה כעת אך להתחיל לשלם ביולי (עד 10 תשלומים) או אוגוסט (עד 9 תשלומים). פרטים נוספים בתגובה הראשונה. 
שלושת ההטבות תוקפן עד ה22.7.2020 

להלן המסלולים:
*מסלול חברות רגיל - 756 שקלים דמי חבר, מנוי 160 שקלים, סך הכל חברות + מנוי 916 ש"ח. בתום תקופת ההטבה המחיר יחזור ל1000 ש"ח כמו בשנה שעברה. 
*מסלול חברות מסובסד - 500 שקלים דמי חבר, ומנוי 80 שקלים סך הכל חברות + מנוי 580 שקלים. בתום תקופת ההטבה המחיר יחזור לל665 שקלים כמו בשנה שעברה. הועד הנכנס יקים ועדה שתבחן בדיסקרטיות את הפניות למסלול חברות מסובסדת. להזכירכם, נכים, נשים ואזרחים ותיקים, יתקבלו בקשותיהם למסלול מסובסד אוטומטית ללא מעבר בועדה. 
*מסלול כסף – תרומה 1500 שקלים חברות + מנוי לתא כסף כפי שהיה בשנה שעברה. התרומה כולה מוכרת בסעיף 46 לצורך החזר מס בגובה 35%.לרוכשים חברות במסלול זה תינתן האפשרות לקנות עד 2 מנויי ילד ליציע כסף ב200 ש"ח לאחד.
*מסלול חברות זהב – 6000 שקלים תרומה, שני מנויים לתא זהב. התרומה כולה מוכרת בסעיף 46 לצורך החזר מס בגובה 35%. 
עם החזרי המס שתוכלו לקבל, בשילוב שלושת ההטבות, אנחנו קוראים לאוהדים להצטרף השנה יותר מתמיד, ולתת להפועל פתח תקוה שלנו את הגב הכלכלי והיציע הגועש! ליגת העל, זה תלוי בנו!

לחידוש החברות והצטרפות - לחצו כאן