כחולים יקרים, הכחולה רוצה לברך אתכם בחג פסח שמח, חג של תקווה לקראת העתיד שמחכה לנו. לכבוד החג יצאנו במבצע לאיסוף פריטים יד שנייה תחת הכותרת: "פעמיים כי טוב: עושים סדר בבית ותורמים לקהילה". העמותה הזמינה את תושבי העיר למסור פריטים שכבר לא בשימוש, במספר מוקדים בפ"ת: מתנ"ס ורבר, מתנ"ס עולמות בכפר גנים ובית הנוער בשכונת אם המושבות. בנוסף, הוקמה עמדה למסירת פריטים מחוץ ל"ראש הזהב", לפני משחק הבית של הקבוצה נגד עירוני ניר רמה"ש.

לפני ערב ליל הסדר, הגיעה קבוצת מתנדבים של העמותה לחנות "הביגודית" של ויצ"ו ברחוב שפירא, למסור את הפריטים הרבים שנאספו, בהם: בגדים, כלי בית, מצעים, צעצועים ומשחקים, כלי בית ועוד.

יו"ר ויצ"ו פ"ת, עו"ד גנית אפרת וצוות המתנדבות של "הביגודית", ערכו לנציגי "הכחולה" קבלת חמים חמה והודו להם על התרומה המכובדת, שתשמש את חנות "הביגודית" במתן בגדים לנזקקים המופנים ע"י משרדי הרווחה ברשויות המקומיות; בחנות, המופעלת ע"י מתנדבות ויצ"ו, ניתן גם לרכוש בגדים במחיר סמלי, כאשר כל הכנסות החנות הן קודש להמשך ופיתוח פעילות סניף ויצ"ו למען הקהילה.

בנוסף, נתרמו גם כמה עשרות של ספרים למיזם "סיפור חוזר", המעודד שימוש בספרים יד שנייה, ומופעל על ידי אנשים נפגעי נפש המתמודדים עם קשיים תעסוקתיים. המיזם פועל במספר נקודות בעיר, ובכלל זה במתנ"ס עולמות.