שלום לכולם שמי גל הדסי למי שאינו מכיר,כאחד שבא ממשפחת אוהדי הפועל וותיקה ושורשית  אפשר להגיד שדם כחול זורם בעורקיי.

 

אני אוהד הפועל מאז שאני זוכר את עצמי (מתחילת שנות ה2000) ,אבי לקח את אל אצטדיון האורווה המיתולוגי וגם לבית הספר לכדורגל הסמוך וזה היה לי לביתי השני.

 

ראיתי לאחרונה רבים וטובים מאוהדי הפועל נשברים ומתייאשים ,והייתי גם כן קרוב לכך ,אבל אז הגיע הטוויסט בעלילה כאשר שמעתי על עמותת הכחולה. אני זוכר את תחושותיי אחרי המפגש הראשון שלי עם חברי העמותה, פשוט הייתי בהלם טוטאלי מהדבר האדיר והגדול הזה שהתגלה לנגד עיני.הייתי כל כך סקרן לא הפסקתי לשאול שאלות,וגיליתי עד כמה העמותה הזאת רצינית ואיזה עבודה ייסודית עשו כאן במהלך החודשים האחרונים והייתי בטוח שאני חולם בהקיץ ,הייתי פשוט מאושר וחזר לי הניצוץ שהיה חסר לי הרבה זמן.   היה לי ברור שמאותו הרגע אני מצטרף לעמותה והופך להיות חלק משמעותי בה, וכך עשיתי שמהלך החודשים האחרונים אני מקדיש את מירב זמני לקידום ולהצלחת העמותה.


 

אף פעם לא הייתה לי סיבה להתגאות בקבוצה מקצועית ,נולדתי בתקופה הלא נכונה ,אכלתי לא מעט מרור מהקבוצה הזו מהיום הראשון שאני אוהד אותה ,ירידות ליגה ,פרשיות מפוקפקות,איומי בקרה תקציבית,פירוק,הדחות משפילות בגביע,הפסדים בדרבי וכו.

 

הסיבה היחידה שבה התגאיתי במועדון שלי הייתה הקהל המדהים של הפועל פ''ת ,אוהדים שהולכים עם הקבוצה בכל מקום בארץ ובכל מזג אוויר כולל בליגה הלאומית. רק מועדון כמונו מסוגל להביא 5000 איש למשחק נוער באמצע השבוע ,רק אנחנו מסוגלים להעמיד עיר אוהלים ממול ההתאחדות ,אנחנו זה הפועל פ''ת!!! שחקנים ,מאמנים,וגם בעלים באים והולכים ,רק אנחנו האוהדים נישאר תמיד כי אותנו אי אפשר לקנות. ועמותת הכחולה הזכירה לי למה אני כל כך אוהב את הפועל פ''ת - בגלל הקהל האדיר שלה.

 

אוהדי הפועל היקרים ,הגיע הזמן לשנות את החשיבה שאליה הורגלנו מאז ומתמיד ,שרק בעלים עשיר ואמיד יכול לנהל קבוצת כדורגל.  תסכלו סביב תראו מה קורה בעולם

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fan-owned_sports_teams

 

חיכינו יותר מידי זמן למשיח בעל ממון והוא לא מגיע,אסור לנו לשבת בחיבוק ידיים ולחכות שאחרים יסדרו את המצב. הפועל פ''ת נמצאת בשפל הגדול בתולדותיה ,וסימן שאלה קיומי מרחף על ראשנו.

 

אוהדי הפועל הגיע הזמן שלנו , הגיע הזמן לשנות במקום לחכות ,הגיע הזמן לעשות מעשה ולקחת אחריות על הקבוצה שלנו ביחד כקהל גדול ומאוחד ולדאוג להמשך הקיום שלה ,ולהצעיד אותה לדרך חדשה.

 

אל תיהיו אדישים ותאמרו אני אצטרף כשיהיו 400 או 500 מצטרפים וכו ,ההפך תצטרפו לעמותה ביחד איתנו תגרמו לכך שנגיע ליעדים הללו ואף למעלה מזה.

 

''שינוי לא יבואו אם נחכה לאדם אחר או זמן אחר, אנחנו האדם שחיכינו לו אנחנו השינוי שמחפשים''

(ברק אובמה)


עד המוות הפועל