אוהדי הפועל פתח תקוה היקרים,

אני פונה אליכם מהלב ויש לי בקשה. כשחקן תמיד עודדתם אותי ותמכתם בי בתקופה שנראית היום כמו חלום רחוק. לאורך כל התקופה הזו הרגשתי חיבור מיוחד אליכם ולכן תמיד השתדלתי לתת את כל מה שיכולתי בכל משחק. ידעתי להעריך את הנאמנות שלכם ואת ההתמדה שכרוכה בליווי קבוצת כדורגל. לעולם לא לקחתי כמובן מאליו את ההוצאה הכספית הכרוכה בהגעה ובעידוד שלכם בכל מגרש, מצפון הארץ ועד דרומה.

עברו הרבה שנים, לא מעט דברים השתנו, אבל אני מבקש מכם לחזור ולהאמין. להאמין שביחד אפשר לשנות את הכיוון של הפועל ולהחזיר אותה למקומה הטבעי בליגת העל. בעמותת הכחולה יש כיום כ־600 חברים ואני אחד מהם, כל אחד מאתנו משלם 63 שקלים בחודש על בסיס האמונה והרגש בלבד.

לפני חודשיים פנו אליי חברי העמותה כדי שאעזור בגיוס חברים. באותו פרק זמן היו בערך 50 חברים בעמותה והמארגנים הבנתי שהיעד הוא להגיע ל־1,000 חברים על מנת להביא את השינוי הכל כך מיוחל. לא לקח לי הרבה זמן עד שהבנתי שמייסדי העמותה הם מלח הארץ. עם האמונה והיושר שלהם הם הצליחו כל כך לרגש אותי, עד שהחלטתי שאעשה כל דבר שאתבקש עבור המטרה הזאת, מבלי לשאול שאלות.

אני מאמין בכל ליבי שעד תחילת העונה הבאה יהיו 2,000 חברים בעמותה. הכוח האנושי והכלכלי שיהיה מאחוריי המיזם הזה, יהיה דבר שלא יהיה אפשר להתעלם ממנו. המטרה היא לראות את השינוי כבר בעונה הבאה ולכן הזמן הוא גורם מכריע. אז בבקשה מכם - כנסו לאתר הכחולה, הוציאו כרטיס אשראי והצטרפו אלינו עכשיו.

באהבה, ניב טל

(הטור פורסם בתאריך 26.01.2017 במקומון "מלאבס")