שלום לכולם.

היום, 1/6/23, תחל כהונת הוועד החדש בעמותת הכחולה בו אני, שחר כהן, אמלא את תפקיד יו"ר הוועד המנהל, יחד עם חברי הוועד המנהל היקרים מאוד, דרור שי, גל רזינסקי, נועה קובלסקי, דור בלך, אייל חושן ורונן גריינר.

מציין כי יום זה הינו יום משמעותי מאוד בעיני ובעיני חברי הועד, ואנו נכנסים אליו ביראת כבוד וביראת קודש.

יראת כבוד אל מול הזכות להוביל ולייצג את חברי העמותה, להמשיך את הדרך של דור המייסדים היקר, ולטפל בכל עניין ובכל דבר, הקשור לתחום פעילותה וקידומה של העמותה.

יראת קודש אל מול הזכות לטפל, לקדם ולעשות את כל הדרוש לקידום מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה ומחלקת הנוער, מועדון שהוא יותר מדרך חיים עבור עשרות אלפי אוהדים ובני המשפחות היקרות.

השנה, ולראשונה מאז יסודה של עמותת הכחולה וקבלת בעלות על מועדון הכדורגל, אנו נזכה להיות עם הפועל פתח תקוה בליגת העל.
סיימנו עונה מרגשת של עליית ליגה. עונה הכללה בתוכה רגעי אכזבה ודאגות ספורטיביים לצד רגעי גאווה, אושר ענק והצלחה.

בד בבד, העמותה קידמה נושאים רבים ומגוונים בתחום הפעילות הקהילתית, נגישות, קבוצת ותיקים, עבודה יחד עם מועדון הכדורגל ועוד.
עם תחילת הקדנציה בוועד, ורגע לפני תחילת העונה, רוצה לפנות לחברי וחברות העמותה היקרים.

הביחד זה המפתח להצלחה, השנה ובכל שנה. הביחד להגדלת מס' חברי וחברות העמותה, עם מענה לכל אחד ואחת ובמגוון האוכלוסיות - מהמוחלשות ועד החזקות תחת הסיסמא "לא משאירים אף אחד, אבל אף אחד, מאחור". כל אחד ואחת יכולה להביא חבר, קרוב משפחה, אוהד "רדום" מהעבר, או סתם חובבי כדורגל ולצרף אותם למשפחה הכחולה.

הביחד, בהגדלת מקור הכנסה משמעותי לפעילויות העמותה ולמועדון הפועל פתח תקוה, כולל מחלקת הנוער שהיא העתיד שלנו, ע"י הצטרפויות לעמותה, גיוס ספונסרים, תרומות, התנדבות לפעילויות העמותה ועוד.

הביחד של חבורת מתנדבים נפלאה ובכל נושא, מדיה, קהילה, פיננסים, ספונסרים, ייעוץ משפטי, ועדת ביקורת, ועדת קבלה, שקשרו את עתידם עם הפועל פתח תקוה, נרתמים בכל נושא, בכל שעה, ובכל זמן - ללא קבלת כל תרומה ומאהבת חינם. מתנדבים אלו, הם העמוד השדרה עליו כולנו נשענים.

הביחד, ברגעים הטובים שיהיו לנו השנה, ועוד יותר חשוב, ברגעים הקשים והמאתגרים שיהיו, שהם חלק מחייו של כל מועדון כדורגל באשר הוא במשך עונה.

הביחד, בשיתוף פעולה וקידום נושאים לשימור ושיפור, של חברי וחברות העמותה בכל נושא בתחום עיסוקה של העמותה, עם מענה וסיוע של כלל חברי הועד.

והביחד - ביציע. בסובלנות, בכיבוד האחר, בעידוד חיובי, בשמירה על כללי התנהגות ראויים, גם ברגעי הצלחה, וגם ברגעים הפחות מוצלחים ובשאיפה שלא יהיו כלל.

מכאן, רוצה להציג את וועדות הוועד המנהל והחלוקה בין חברי הועד:
-    ועדת ספונסרים - דרור שי.
-    ועדת פיננסים - גל רזינסקי.
-    נגישות וקבוצת ותיקים - נועה קובלסקי.
-    ועדת מדיה ושיווק - דור בלך.
-    ועדת מחלקת נוער ובית ספר לכדורגל - אייל חושן ודרור שי.
-    ועדת קהילה - רונן גריינר.
יחד עם חברי הוועד המנהל, יקחו חלק בעמותה:
-    חברי ועדת ביקורת - יו"ר עידן פורת, שלמה בן עזרא, עמיאל ליבוביץ'.
-    חברי ועדת קבלה - יו"ר הדר חסון, עידן שחרור.
-    יועץ משפטי - עו"ד צחי בן דוד.

בכל נושא ובשאיפה, תיבנה תוכנית עבודה ייעודית בכדי לשמור על הקיים, אך במקביל לקדם ולהגיע לפסגות חדשות.

כאן המקום וקורא לכל חבר וחברת עמותה, לפעול מול חברי הועד בנושאים הרלבנטיים ובכלל ולקחת חלק פעיל בקידום העמותה.
רגע לפני סיום רוצה לומר תודה ענקית, בשמי, בשם חברי הוועד, בשם חברי וחברות העמותה, ובשם כל מי שהפועל פתח תקוה קרובה לליבו - ליו"ר העמותה היוצא, דניאל איזיקוביץ, יחד עם חברי הוועד שמסיימים תפקידם טל שפירא וארטיום סלוצקי.

דניאל, טל וארטיום הם הפנים היפות של העמותה והאוהדים. פעלו, עשו, דחפו ונתנו את כל הלב, על בסיס 24/7, 365 יום בשנה, להצלחת העמותה והמועדון. גם בימים אלו, דניאל טל וארטיום, ממשיכים לתמוך, לפעול ולעשות גם מחוץ לתפקיד רישמי - הזכות של כולנו, שהם אתנו - תודה רבה!

יאלה, יש המון עבודה ויוצאים לדרך.
היה מי שאמר פעם "יוצאים למלחמה, והצבא הכחול ינצח".
היה גם מי שאמר - "אין לי הפועל אחרת".
שכל אחד יבחר את המשפט אליו מתחבר יותר - אבל העיקר, הביחד!
ממשיכים...

שחר כהן