חברי מועדון הכסף - מהעונה הקרובה אנחנו עוברים למקומות מסומנים!

ביום ראשון (28.5) ב-11:00, תפתח באתר לאן האפשרות לבחור את המקומות בהם תשבו בעונה הקרובה. חברי מועדון הזהב - האפשרות עבורכם תפתח בימים הקרובים, הקדימו לחדש חברות!

איך זה יעבוד?

1.נכנסים לעמוד המנויים באתר לאן: https://hapoel.pt/season-tickets-23-24

למעבר לאתר ״לאן״

האפשרות להזמנת המקומות תפתח ביום ראשון (28.5) ב-11:00.

 

2. לאחר הכניסה לקישור, תוכלו לבחור את המקומות בהם תשבו בעונה הבאה (בהתאם לכמות המנויים שרכשתם ליציע הכסף) על ידי סימון המקום או המקומות ביציע. שימו לב כי במידה ואין בכוונתכם לשבת ביציע הכסף העונה, תוכלו לבחור את המושבים שלכם ביציע המזרחי (שער 11), וכך לאפשר לאוהדים אשר מעוניינים בכך ונמצאים ברשימת ההמתנה, לבחור במנוי ליציע הכסף. בחירה שלכם במקומות ביציע המזרחי תאפשר לעמותה למכור יותר חברויות כסף בהמשך הקיץ ובכך להגדיל את הכנסות המועדון.
המקומות ביציע המזרחי (בלבד) אינם מסומנים ואין חשיבות לבחירת הכיסא הספציפי. שימו לב כי בחירה ביציע המזרחי היא סופית לכל אורך העונה הקרובה ולא ניתן יהיה לחזור ליציע הכסף.

3. לאחר בחירת המקומות, התקדמו עם ההזמנה בעזרת לחיצה על "אל הסל"

4. על מנת לאפס את המחיר, הזינו את קוד/י הקופון המצורפים כאן. במידה ורכשתם גם מנויי ילד, ניתן להזין את הקופונים אחד אחרי השני באותה ההזמנה. מצורף כאן קוד קופון עבור כל מנוי שרכשתם ליציע הכסף.

קופון למימוש מנוי כסף (ניתן לבחור גם במושב ביציע המזרחי בעזרת הקופון):

התחבר על מנת לצפות בקופונים האישיים שלך

במידה ותרמת תרומה נוספת והינך זכאי למנויים נוספים עבור ילדים עד גיל 18, מצורפים הקופונים (ניתן לבחור גם במושב ביציע המזרחי בעזרת הקופון): 

5. השלימו את ההזמנה. הודעה לגבי קבלת המנויים לעונה הקרובה תפורסם בקרוב.

בכל בעיה, ניתן ליצור קשר בעזרת אפשרות "צור קשר" כאן באתר.