במוצ"ש (10.3) ערכנו מפגן מחאה נוסף בהוד השרון מול ביתו של בעלי המועדון, דורון גלנט, זאת במסגרת הקמפיין של העמותה לקבלת הבעלות על המועדון. 

האוהדים שרו וקראו קריאות ברוח הקמפיין: ״הפועל של האוהדים״, "זה איתנו ובלעדיך", "גלנט- נכשלת, הביתה"; וכן הניפו צמד שלטים עליהם היה כתוב: ״חילוף: יוצא- גלנט; נכנסת- הכחולה".

יממה לפני כן, לפני משחק הבית נגד מכבי הרצליה, הקימו פעילי הכחולה עמדה לאיסוף כספים לרכישת תלושי מזון, עבור משפחות ילדי ונערי מחלקת הנוער של המועדון, המצויות בקשיים כלכליים. בתוך פחות משעה נאספו למעלה מ-1,300 שקלים, כאשר ההתרמה תימשך עד פסח, בשיתוף עם ארגון החוג הכחול.

לדברי שי שנקמן, פעיל בכחולה: "הכחולה פועלת בכל החזיתות, להשגת הבעלות על המועדון, דרך מחאות וגם בדרכים נוספות- גלויות וסמויות; וכן העמותה ממשיכה לפעול בהתאם לערכים שחרטה על דגלה, כאלו שאפיינו את המועדון בתקופות הזוהר שלו, שאותם אנחנו מבקשים לשחזר, כגון חיבור לקהילה ונתינה." 

עדי בילגורי-סובול, חברת הוועד המנהל של הכחולה הוסיפה: "אנחנו לא נותנים לשני הנצחונות האחרונים של הקבוצה לרפות את ידינו. זה לא המועדון שאנחנו רוצים לראות. לא נסכים להתרגל להיות קבוצה שנעה בין פלייאוף תחתון למועמדת לירידה לליגה א'. אוהדי הפועל הוכיחו לאורך השנים כי הם מהקהלים הכי איכותיים והכי נאמנים בכדורגל הישראלי, ונמשיך להיאבק לניקיון האורוות ולצאת לדרך חדשה."