חברים יקרים,

רגע לפני שמתחילה לה שנה חדשה, חשוב לנו לשתף אתכם במגוון הרחב של הפעילויות שקיימה השנה העמותה. בנוסף לסרטון שמסכם את הפעילות הענפה ב-2017, לפניכם קטע מתוך דברי סיכום השנה שהוצגו באסיפה השנתית בשבוע שעבר, על ידי חברת הוועד המנהל, עדי סובול-בילגורי:

עברה כבר שנה מיום החשיפה של העמותה לקהל הרחב. כמה הספקנו בשנה הזאת, אני מודה שגם אני לא דמיינתי שנספיק כ"כ הרבה. עבור כולנו זאת הפעם הראשונה שאנו מנהלים דבר כזה, למדנו צעד אחר צעד מכל דבר שעשינו. בדרך גם טעינו, ולמדנו איך לעשות נכון יותר. קבענו לעצמנו סטנדרט להיות ארגון שלומד, כדי להתייעל ולהשתפר בצורה מתמדת, מתוך ראייה לטווח ארוך. הצלחנו ליצור גוף מאוחד, חזק, המאגד את כל קצוות הקהל הכחול באשר הם, בשוויון מלא.

הצלחנו להקים גוף רציני אשר פועל בצורה תקינה, לפי כל ההנחיות החוק ורשם העמותות, מתחילת הדרך דבר אחד ידענו בביטחון: אנחנו נפעל בצורה תקינה, גם אם לפעמים זה מאריך את הדרך. הצבנו עצמנו כאלטרנטיבה אמיתית לבעלות על המועדון האהוב שלנו, שהוא זה בעצם אנחנו. המשכנו להתנהל בנושא העברת המועדון לבעלות האוהדים לאורך כל הדרך, ועדיין ממשיכים ביחד.
הקמנו מערכת הבנויה מ-7 זרועות וכך אנו פועלים: ועדות השיווק, ההסברה, הפיננסית וגיוס משאבים וספונסרים, הטכנית, קבלה ובחירות, המשפטית וכמובן הקהילה.

בדבר אחד אני גאה במיוחד, הפעילות הקהילתית הענפה המתבצעת ע"י צוות קהילה שאני אחת ממרכזיו. אני חושבת שעשינו עבודה מדהימה לאורך השנה הזאת, הצלחנו להגיע כמעט לכל מקום בעיר, ולהנחיל את הפועל שלנו לאוכלוסיות שונות ומגוונות, החל מילדים, משפחות וכמובן את בני הגיל השלישי.

לפן הקהילתי, מעבר לעשיית הטוב לחברה בפ"ת, ולתחושה הזאת שאין שניה לה, יש משקל משמעותי ומכריע ל"כחולה". באמצעות הפעילויות האלו אנו בונים קהילה- יוצרים דור אוהדים חדש ויוצרים שיתופי פעולה עסקיים ומחזקים את שמה, כוחה ותדמיתה של העמותה.

כל זאת מתוך הסתכלות קדימה על היום בו ננהל את המועדון ונרצה לשמר את הערכים המובילים שלנו – ספורט, תרבות, קהילה, חוויה, זהות, נתינה ושקיפות. אלו הערכים שעל בסיסם פועל הכחולה ויונחלו בהפועל שלנו, כשהעמותה תנהל את המועדון.

ככל שאנו מתחזקים יותר, העובדות יותר ברורות בשטח. הכוח שלנו מתעצם, כלכלית ואנושית, וכתוצאה מכך אנחנו מתחזקים ויכולים לעשות יותר. ונמשיך כל הזמן להתחזק.

אנו קוראים לכם מכאן, בפתחה של שנת 2018, לבוא ולהיות שותפים מלאים ביחד עם הפעילים, להשמיע את קולכם ולהתוות את הדרך ביחד למען מטרה משותפת. אחד הדברים ששמנו לנו כמטרה לכבוד השנה החדשה היא להיות פתוחים יותר, קרובים יותר, קשובים יותר, מתוך אמונה שלמה שכוחנו באחדותנו.

שתהיה לכולנו שנה של הגשמה והמשך עשייה.