חברי עמותה יקרים,

היום לפני שנה בדיוק, בתאריך ה-6.12.2016, יצאה לאור עמותת הכחולה, עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה.

זו הייתה שנה היסטורית ועמוסה בהתרחשויות, שהתחילה בהצטרפות מרשימה של האוהדים לעמותה, המשיכה בכנס האוהדים הגדול בהיכל התרבות, עשרות סרטוני תמיכה של שחקני עבר, מגוון של פעילויות קהילתיות וכמובן – משא ומתן על כניסה לבעלות על הפועל שלנו.

במהלך שנת הפעילות הראשונה של העמותה צברה הכחולה כוח כלכלי גדול. בעוד שהמגעים על כניסה לבעלות המועדון נמשכים במרץ כל העת, זה הזמן שלנו לתת דחיפה נוספת לכוחה של העמותה ולהאריך את החברות בשנה נוספת!

גם לקברניטי המועדון ברור שהכוח שנבנה על ידנו, האוהדים, הוא בלתי ניתן לעצירה. וככל שיתעצם, כך כניסת העמותה לבעלות תהיה קרובה יותר ותטיב עם המועדון.

באסיפת החברים שתערך בסוף החודש הנוכחי, הכוח הכלכלי של העמותה אף יתחזק. אל כוח כלכלי זה יתווספו דמי החבר לשנת 2018. זאת ההזדמנות שלנו ליצור גוף בעל עוצמות אנושיות וכלכליות שמונע אך ורק על ידי אוהדים כחולים שאין להם אינטרס אחד נוסף מלבד האהדה להפועל.

בכדי ליצור אחידות בקרב חברי העמותה שהצטרפו בחודש הראשון להקמת העמותה, הוארך אוטומטית מועד סיום החברות עד ל-31.12.2017. כבר כעת ניתן ללחוץ על הקישור המצורף ולהבטיח את חברותכם בעמותה לשנה נוספת - https://theblue.org.il/Join

החבילות המוצעות כעת לחידוש זהות לחבילות מהשנה שעברה. חברות רגילה ב-756 ש"ח (12 תשלומים של 63 ש"ח לחודש), או חברות מורחבת ב-1104 ש"ח (12 תשלומים של 92 ש"ח לחודש) - המקנה שתי חברויות בעמותה.

תסמנו ביומן את ה-26.12!
ביום שלישי, ה-26.12, תערך האסיפה הכללית של העמותה, במהלכה תהיה אפשרות לכלל החברים לקחת חלק בהצבעות אשר יעצבו את אופי העמותה בשנה הבאה. מתוך כרצון לראות אוהדים רבים בעמותה, תועלה להצבעה חבילת הצטרפות נוספת. כמובן שבאסיפה תינתן האפשרות להירשם לחברות לשנת 2018.

כחולים יקרים - אנחנו ממשיכים ביחד.

מאריכים חברות - מחזקים את הכחולה!