ה-14.5.2017 הוא תאריך שייזכר בספר דברי הימים של הפועל פתח תקוה. האוהדים, הלב הפועם של המועדון, סיפקו הבעת אמון חד משמעית בעמותת הכחולה ופעיליה כשבחרו את שבעת חברי הוועד המנהל לשנה הקרובה ואת שלושת חברי ועדת הביקורת. שלושת המייסדים שהתמודדו נבחרו במקומות הראשונים. בנוסף, זכינו לקבל ייצוג של שתי נשים חדשות שהצטרפו לשורות הוועד המנהל ועל כך אנחנו גאים במיוחד.

בשיעור ההצבעה המדהים ובאמון בפעילי העמותה, הבהירו אוהדי הפועל כי הם נותנים בדרך של הכחולה אמון מלא, כל הדרך עד לקבלת הבעלות על הפועל פתח תקוה. מהתאריך הזה, ה-14.5.2017, אוהדי הפועל פתח תקוה החליטו לשים את כל המחלוקות בצד, כדי לצאת בדרך משותפת, עד שנגשים את המטרה שלשמה התכנסנו - עתיד טוב יותר לקבוצה האהובה שלנו.

בהזדמנות זו נודה לשלמה בן עזרא, אבי אילוז, אורי בן עזרא, איתן נאבל, דוד כהן ועזרא אברהם, שהיו חלק ממסע בחירות הוגן ואיכותי. הוועד המנהל החדש קורא להם מכאן להמשיך כפעילים בשורות העמותה ולקחת חלק בפרוייקט המיוחד הזה, שהולך וצובר תאוצה מיום ליום. כי ביום הזה לא היו מפסידים.

הודעה מאת תומר פרסלר, יו"ר ועדת הבחירות: "חברים יקרים, בהמשך להקראת תוצאות הבחירות שנערכו אמש (ראשון) לוועד המנהל וועדת הביקורת, הריני להודיעכם כי בדיקה שנערכה על ידי אימתה כי לא נפל פגם בבחירות והתוצאות הן סופיות ומוחלטות".