חברי עמותה יקרים, ביום ראשון הבא יערכו הבחירות הראשונות של עמותת הכחולה, במסגרתן ייבחרו שבעה חברים לוועד המנהל (מתוך 12 מועמדים) ושלושה חברים לוועדת הביקורת (מתוך 4 מועמדים).

מכל מתמודד ביקשנו לכתוב על עצמו בפן האישי ובהקשר להפועל, מדוע החליט להתמודד בבחירות והחזון שלו בנוגע לפעילות העמותה וניהולה של הפועל תחת העמותה. לפניכם מוצגים הקטעים שכתב כל מתמודד, ללא שום עריכה ולאחר שעברו אישור של ועדת הבחירות.

ניתן ללחוץ על שם המועמד לגישה מהירה, או לגלול ולצפות בכל המועמדים בסדר א׳-ב׳.


מועמדים לוועד המנהל

אבי אילוז  

שלום רב 
שמי אבי אילוז בן 39 נשוי פלוס אחד
מתגורר בפתח תקוה מיום הולדתי
הקשר שלי להפועל פתח תקוה זה למעשה לדורו דורות
אבא שלי מגיל שלוש היה לוקח אותנו למשחקים(למרות שבגיל הזה אתה רק מפריע)אין מיגרש בארץ שלא היינו ולא נסענו.האהבה להפועל הייתה מעל הכול..
זכינו לראות גביע ב1992 כמה התרגשות,אהבה,תשוקה,העיר הייתה בטירוף..
אולם במרוץ השנים הפועל איבדה את הציון שלה את הביחד שלה ,את הקהל מידי גרנט שדחף אותה קדימה וזאת המטרה להחזיר עטרה ליושנה ..קבוצה מחוברת לאוהדים ,לקהילה,קבוצה שהקהל שלה רב גוני(ילדים ,נשים ,וקהל מבוגר שיחזור למועדון).
פינה לשחקני עבר..
היוזמה של הכחולה מבורכת עכשיוו זה הזמן לעבור למעשים.
בברכה ,
אבי אילוז


אור עוז

א. שמי אור עוז, בן 28 בעל תואר בממשל, דיפלומטיה ואסטרגיה מהמרכז הבינתחומי הרצליה. התמחות בפוליטיקה, ממשל, מנהיגות ותהליכי קבלת החלטות.

את הפועל אני אוהד מאז שנולדתי, למעשה לא היו לי הרבה אפשרויות בחירה. המשפחה המורחבת מצד אבא ומצד אמא כולם אוהדי הפועל, לא קיים אצלנו בן משפחה אחד שפזל לעבר קבוצה אחרת. מקורתיה של משפחתי עם הפועל התחילו כאשר סבי היה הולך בקביעות למגרש באברבנאל ולקח יחד איתו את כל ילדיו, את בנו הבכור (דוד שלי) רשם למחלקת הנוער כאשר את הגושפנקא המשפחתית באהבת הכחולה קיבלנו ב-9.6.92 כאשר מני בסון קרוב משפחתי כבש את שני שעריו המפורסמים ביותר והחזיר את הגביע להיות כחול.

ב. כי זה נראה לי הכי טבעי! 

רוב האוהדים מכירים את העמותה במשך כחצי שנה אך אני פועל בה יום-יום כבר במשך שנה. רק מייסדיה, מקימיה ופעיליה המדהימים של "הכחולה" מבינים את אינטנסביות העבודה שיש כדי לתפעל את כל המערכת הזו שהקמנו. ויתרנו על חיי זוגיות, משפחה, עבודה ופנאי כדי להקים פה מנגנון דמוקרטי שנותן ביטוי לכל אוהד באשר הוא.

הדבר הזה רק מתעצם ומתרחב, זו תחושת סיפוק נפלאה, לפני כשנה הצטופפנו כולנו בסלון, גג וניהלו ויכוחים סוערים על איך נכון להחזיר את האהבה שלנו אלינו וכיום אנחנו ממש בדרך לשם. כיף לראות את התמיכה מהאוהדים, כיף להיות חלק מהחזרת הצבע הכחול. כיף לנהל את המערכת המדהימה הזו. אז מדוע להפסיק?

ג. את החזון שלי לגבי ניהול העמותה וניהול הפועל אמרתי על הבמה בהיכל התרבות מול כ-600 אוהדים כחולים. העמותה חייבת לנהל את הפועל, צריך להחזיר את השליטה אלינו האוהדים, צריך להחזיר לנו את המושכות.

בשנה האחרונה קיימתי שיחות עם אוהדי הפועל רבים, ביניהם: שחקני העבר הגודלים ביותר, משקיעים פוטנציאלים ואנשים שהובילו ומובילים חברות וארגונים גדולים במגזר הראשון ובמגזר העסקי. קשה לי לבטא את כמות האהבה שאותה הרגשתי מהם ואת הרצון שלהם להיות חלק מהמודל שאנחנו בונים פה. אותם אוהדים מוכנים לבוא ולנהל את הפועל כבר מחר בבוקר, הם נכונים לתת שעות רבות מניסיונם רק מתוך האהבה להפועל והרצון להחזירה למקום אליו היא ראויה ולהובילה להשגים ולגבהים חדשים.

וזהו למעשה כל המודל, הועד המנהל יהיה מורכב מאותם אוהדים שתרמו והתנדבו ב"כחולה" מהיום הראשון ומכירים את החזון והדרך. ואותו ועד מנהל ימנה את הדריקטוריון שיפעל מתוקף תפקידו כממונה על-ידי האוהדים. המודל, שמבוסס על המודל הגרמני, יכניס דם כחול חדש של אנשי מקצוע איכותיים למערכת של הפועל שידאגו לשקף לקהל את מצב המועדון, יפעלו להשארת שחקני הנוער בקבוצה, וינחילו את המורשת המפוארת תוך שילוב שחקני עבר כל יום ביומו. הדריקטוריון יפעל הלכה למעשה בראיית טובת הקהל והמועדון כי ידע שהוא מייצג את האוהדים שבחרו אותו!


אורי בן עזרא



אני אורי בן עזרא, בן 38, נשוי להגר ואבא לאסיה. אני אחד המרכזים של ועדת שיווק והסברה ופעיל בעמותה מרגע חשיפתה. במאי, כותב, מפיק ואחראי על תחום הוידאו בכחולה. למדתי קולנוע בארץ ובהולנד ואחד הסרטים שיצרתי, "תיקו 0:0", בכיכובם של אבי גרייניק ויגאל עדיקא הקרין בפסטיבלים בארץ ובעולם ועסק כולו במערכת היחסים בין אב ובנו על רקע אהדתם חסרת הפשרות להפועל פ״ת. כאוהד הפועל פתח תקווה מסוף שנות השמונים ובן לאוהד הפועל פ"ת, החלום שלי הוא להחזיר את הפועל פ"ת לאלה שאוהבים אותה. אני בעל מנוי כבר 28 שנה ומעולם לא הפסקתי להגיע למשחקים, בית וחוץ, ולרגע לא התייאשתי, לא ויתרתי ולא הפסקתי להאמין בהפועל פ"ת. לאורך השנים ראיתי כל כך הרבה אנשים שהקבוצה היתה חייהם, מתייאשים ומפסיקים להגיע, אנשים שתמיד היו באים, אנשים שחסרים לי ביציע, אני רוצה את האנשים האלה חזרה בפועל פ"ת. פועלים למען הפועל פ"ת. הפועל פ"ת הוא מועדון מפואר עם מסורת של נצחונות ואליפויות, חלק בלתי נפרד מהמורשת הזאת הוא הקהל, אני רוצה לשחזר ימינו כקדם גם ביציע, להחזיר את העוצמה שהיא הקהל של הפועל פ"ת ליציעים. אני מאמין בעמותת הכחולה ואני מאמין בכל ליבי שהקבוצה שייכת לאוהדים, אני רוצה ובטוח שביחד איתכם וביחד עם המאות והאלפים שאוהבים את הפועל בכל נשמתם, נצעיד את הפועל פתח לעתיד חדש.הצביעו לי וביחד נחזיר את התקווה להפועל פתח תקווה. אוהב אתכם, כחול עולה!


איתי לוי

שמי איתי לוי, בן 31 נולדתי פ"ת וגר שם גם היום. כיום עוסק במו"פ (מחקר ופיתוח) ומסיים בקרוב דוקטורט בכימיה תרופתית וננוטכנולוגיה באוניברסיטת בר אילן. בעברי יש גם ניסיון ניהולי כאשר הייתי במשך שנתיים בעלים של פאב-מסעדה בכפר סבא שמכרתי לפני כ7 שנים ועדיין משגשגת עד היום ועוד לפני כן הייתי מנהל צוות במוקד התמיכה הטכנית של חברת בזק בינלאומי.

אני אוהד הפועל פ"ת מגיל 6-7, המשחק הראשון שלי בחיים היה במוקדמות גביע אירופה למחזיקות גביע באיצטדיון רמת גן בניצחון שניגמר בעצב (2-1 על פיינורד) ומאז עם השנים התחלתי ללכת למשחקים ובמשך מספר שנים רב הייתי הולך כמעט לכל משחק בית (יושב קבוע בשער 4) וחוץ (עד למקומות הכי נידחים כמו מול בית"ר ב"ש תרשיחא בית שאן ועוד עוד ועוד מהצפון עד הדרום איפה שרק אפשר עד המוות הפועל).

ב3 השנים האחרונות אני הולך רק למשחקי חוץ מ2 סיבות, גם כי שם נמצא הקהל של הפועל שבאמת אבל באמת אוהב את המועדון ומגיע מהלב כדי לתמוך במועדון (לפעמים אני מרגיש שלמשחקי הבית באים חלק נכבד מהאוהדים אך ורק כי זה קרוב לבית ויש מקום שאפשר להתמרמר בו ולפרוק כעסים ותסכולים במקום לתמוך במועדון) והאמת שגם כי קצת נמאס לי לשלם כסף לבעלי בית מזדמנים שהולכים ובאים כל שנה שנתיים כבר מעל יותר מעשור ולהמשיך לתת מוטיבציה כלכלית לעוד כאלה להמשיך להגיע אחריהם לעשות סיבוב ולהמשיך הלאה. בעקבות זה בחרתי לנסות וליצור שינוי, לאפשר מקום לנו האוהדים במקום להמשיך לכעוס להיות מתוסכלים ולהתמרמר, לקחת אחריות ולעשות בעצמנו מעשה כדי ליצור שינוי במה שיוצר אצלנו את התסכול הייאוש מהמועדון הכל כך אהוב שלנו. בעיניי זאת מהותה של עמותת האוהדים.

הסיבה שבגללה החלטתי להתמודד בבחירות ולהמשיך את תפקידי בוועד המנהל של העמותה (הפעם לא הזמני אלא הנבחר) האמת עדיין לא כל כך ברורה גם לי בעצמי. הבטחתי לעצמי בתחילת הדרך לפני יותר משנה כאשר התחלתי להניע את כל הרעיון הזה של עמותת אוהדים שאני מקדיש לזה שנה מחיי בכל הכוח ובונה את מה שאני יכול כדי לעזור לדבר הזה לקרות ואז מאפשר לאחרים לקחת אחריות בעצמם ולתת מעצמם ואני תוך כדי לאט לאט מתפנה קצת חזרה גם לחיי האישיים בזמן שאני ממשיך לתת מעצמי את מה שאני יכול לעמותה. באמת אחרי שנה אנחנו נמצאים במקום מדהים כעמותת אוהדים עם סיכוי ממשי להיכנס לבעלות המועדון הקיים ומספר חברים מכובד מאוד בהתחשב בזה שעדיין אין באמת תמורה ממשית לחברות בעמותה וברגע כניסת העמותה לבעלות המועדון יכול בקלות להכפיל את עצמו. אך לצערי הדבר המרכזי שעדיין חסר בעמותה אוהדים שיקחו אחריות על גורלם. עדיין חסרות נפשות פועלות ומעט מידי אנשים לוקחים יותר מידי אחריות ולכן אני מניח שזאת הסיבה העיקרית שבחרתי כן להמשיך ולהתמודד, להמשיך לבזר את המבנה הארגוני של העמותה כמה שיותר כדי שיהיה אנטי ריכוזי כמה שרק אפשר וימשיך להתקדם ללא שום תלות באף אדם ספציפי מסוים ולהמשיך להכניס כמה שיותר ויותר אוהדים לתוך הדבר הזה.

החזון שלי לפעילות העמותה הוא דיי פשוט, הפועל בפרט וכל מועדון ספורט בכלל היא של האוהדים ותפקידה לשקף את רצון האוהדים. כל מה שהאוהדים אמורים לעשות הוא לבטא את הרצון שלהם וזה אמור להתנקז לתוך עמותת האוהדים ולהתבטא דרך העמותה כדי לשמור ולשמר את הדרך אותה מתווים האוהדים ובה הם מאמינים בדיוק כמו שקורה בברצלונה ריאל מדריד באיירן מינכן דורטמונד ועוד קבוצות רבות אחרות אשר בבעלות האוהדים שלהם. כל העניין הספורטיבי מקצועי כמובן ינוהל ע"י אנשי מקצוע (ולא חברי עמותה) בשכר אשר יבחרו ע"י צוות דירקטוריון של אוהדים חברי עמותה אשר יבחרו ע"י הוועד המנהל של העמותה. תפקיד העמותה הוא לשמור על הדרך של הפועל לפי האוהדים, בין אם זה בטיפוח מחלקות הנוער והילדים ולעשות כל מה שרק אפשר כדי שיבחרו להשאר במועדון גם הקבוצה הבוגרת, ליצור עבורם בית אשר ירצו להישאר בו במקום לברוח כמה שיותר מהר, או בין אם זה ליצור יציעי משפחות שיאפשרו לאוהדים להגיע ולהנות מחוויה עם כל המשפחה בכל שבוע במגרש בדיוק כפי שקורה ברוב מדינות הכדורגל הגדולות בעולם או בין אם זה ליצור קהילת ספורט בעיר שתעזור ליצור חינוך בריא יותר עבור כל הילדים בעיר.

לסיום, רק אומר בואו ניקח כלנו יחד אחריות על הפועל הכל כך אהובה שלנו, כל אחד ואחד מאיתנו בעצמו ייקח קצת וביחד נוכל ליצור כאן דבר שעוד יישאר הרבה אחרינו.

יאללה הפועל!


איתן נאבל



שלום לכולם,
אני איתן נאבל, בן 32 מפ"ת, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל.

ב-4 השנים האחרונות עסקתי בתחום הפיננסי בבנק מזרחי טפחות, במסגרת פעילותי כאחראי על ניהול תחום ההלוואות החוץ בנקאיות במגזר הרכב כאשר העבודה כוללת ניהול של תקציב של כחצי מיליארד ש"ח, ניהול של מעל 9,500 לקוחות וכן עבודה מול תאגידים מהגדולים במשק, בין היתר חברות "מימון ישיר" ו"אלבר קרדיט".

בשנה החולפת החלטתי לבצע שינוי מהותי בתחום העיסוק במקביל להוצאת רישיון פנסיוני וכעת במקביל אני עוסק בתחום הפנסיוני ב"תמורה סוכנות לביטוח".

לפני מספר שנים התחלתי להיכנס יותר לשורש הבעיה בחיפושים אחר הפועל פ"ת שעליה גדלתי.

לא אכנס ליתר הפרטים היות ורובכם מבינים את חומרת המצב ועד כמה הפועל הנוכחית רחוקה מהקבוצה שעליה גדלנו: קבוצה תוססת, המתבססת על שחקני בית ושואפת הכי גבוה שרק אפשר.

במשך השנים האחרונות השתתפתי בעשרות דיונים בנוגע למצב המועדון, שיחות על בסיס יומי לגבי תחלואת המועדון והשפל החדש אליו הוא הגיע ועוד עשוי להגיע במידה ולא נעצור את המתרחש במועדון.

החלטתי להתמודד לבחירות לאחר התעניינות עמוקה בעמותת "הכחולה" ובנעשה בפעילותיה השונות כשבין לבין אני לוקח חלק פעיל בתחומים השונים ש"הכחולה" פועלת בה ומראה כי הפתרון צריך לבוא מאתנו, הקהל.. זהו השריד האחרון שיש למועדון המפואר הזה להציע לעת עתה.

החזון שלי בנוגע לפעילות המועדון תחת העמותה נמדד עפ"י 3 תחומים:

1. המועדון יפעל למען קידום שחקני הבית, שכל ילד שמגיע למחלקת הנוער יידע שהוא מועדף על כל שחקן שמגיע מבחוץ, מאסנו במושאלים ועסקנים, לא רוצים שאף אחד יתגלח על הזקן שלנו!!!

2. חיזוק הקשר של המועדון עם הקהילה במטרה לחבור לפעילויות חברתיות, על מנת להראות את העוצמה והשייכות של המועדון. הפועל פ"ת היא לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי, החזון והדרך קודמים לכל.

3. קידום עובדי המועדון וסמלי עבר לתפקידים מקצועיים ומרכזיים שיתוו דרך ויקנו את ניסיון העבר שלהם על מנת לשחזר את העבר.

שלכם ובשבילכם,
איתן נאבל- הנציג שלכם בעמותה


דוד כהן

אוהדי הפועל פ"ת היקרים -

ישנן לא מעט סיבות להחלטה שלי לרוץ לבחירות.

אבל יש סיבה אחת שהיא מעל כולן ועליה אשים את הדגש.

זה לא סוד שהפועל פ"ת שלנו היא קבוצה מתה.

כל אלו שניסו בעבר למחות על אמירה זו שלי מודים היום

בפה מלא שצדקתי לכל אורך דרך.

עד לא מזמן הפועל שלנו היתה משחקת קבוע בליגת העל ופעם בכמה שנים יורדת לליגה לאומית.כיום הפועל משחקת קבוע בליגה לאומית ואחת לכמה שנים עולה לליגת העל....

לעונה אחת ושוב יורדת.

יש אולי בעלים שזה מתאים להם.

לנו זה ממש לא מתאים.

אבל מעבר למותה של הקבוצה ( יש שיאמרו שנרצחה,ובצדק)

ישנו נושא כאוב יותר.הרבה יותר.

כיום אף אחד מאוהדי הקבוצה ואני חוזר ומדגיש אף אחד

מאוהדי הקבוצה לא באמת יודע מה קורה בהפועל פ"ת.

אף אחד לא יודע מי באמת הבעלים?

אף אחד לא באמת יודע מי הם מקבלי ההחלטות?

מי מנכ"ל הקבוצה?וזה שאמר לנו להתקדם עדיין כאן?

מהו גובה החובות של הקבוצה?ולמי?

מצד אחד אומרים לנו שאין חובות.

מצד שני אנו שומעים שיש חובות בסדר גודל של מיליון שקלים וחצי.

אם לא יותר.

מה הם הכנסות הקבוצה ומי הם הגורמים שתורמים לקבוצה?

כמה תרם אביו של השחקן ההוא לקבוצה והאם בכלל זו היתה

תרומה או אולי בכלל הלוואה?...

מה קורה במשרדי העירייה ומה הוא היחס לו זוכה הקבוצה?

מה קורה עם המגרשים בסירקין?

מה קורה במסדרונות ההתאחדות והאם באמת מתנכלים לנו שם?

האם ההתאחדות מקזזת כספים שמגיעים לנו או שזו רכילות?

האם נלקחו העונה שחקנים לבדיקות בשל חשדות כאלו ואחרים?

עכשיו אחרי שקבוצת הנוער הבטיחה את עלייתה לליגת העל

מה קורה עם שחקני הנוער של הפועל פ"ת בעונה הבאה?

החתימו כמה מהם או שכרגיל משחררים אותם לאימפריות כמו

רעננה ובני יהודה...

ועוד ועוד ועוד.

אף אחד לא יודע כלום.

אף אחד!!!

ולא שבאמת קשה לשלוף את הנתונים.

לפרסם נתונים כלכליים זה ממש לא עניין שצריך להימשך יותר מיומיים שלושה. אם תרצו לדעת כיצד סיימה תנובה או שטראוס או קוקה קולה או שופרסל או כל תאגיד ענק אחר בישראל את שנת 2016 ניתן לעשות זאת בחצי שניה בלחיצת כפתור במחשב,ולקבל את כל הנתונים על הכנסות הוצאות רווחים הפסדים הוצאות וכו'.

אצלנו (כרגיל) שוב יש עיכובים במסירת הדוחות להתאחדות וכל יום שעובר עולה להפועל פ"ת בקנסות כספיים שמגדילים את החובות.

כיום אף אחד מאוהדי הקבוצה לא יודע כלום ובינינו לאף אחד מאלו שיודעים ( 5-7 אנשים שלא כולם גם אוהדי הפועל פ"ת )

אין באמת אינטרס שנדע.

למה?

ככה.

כי הם יכולים שלא לשתף אותנו. נקודה.

זו כיום הבעיה העיקרית שלנו.

יש עוד המון בעיות אבל ראשית חייבים לטפל בנושא השקיפות.

אם רוצים להיות חלק מהקבוצה שלא לדבר על בעלות מלאה , חייבים ראשית לקבל ולדעת את המידע המלא המדוייק בנושא זה.

כפי ששמתם לב לקברניטי הקבוצה (מי שלא יהיו) אין באמת כוונות

לשתף את האוהדים במידע הזה.

הדבר היחיד שמעניין אותם זה,עם כמה כסף תבוא הכחולה למשא ומתן בנוגע לשיתוף פעולה ולקבלת בעלות חלקית / מלאה על הקבוצה.

הכסף שאספנו חשוב להם מאוד כי מבחינתם הכסף הזה יסייע להם

בכיסוי חובות. הכסף הזה מבחינתם לא ילך לשום תוכנית עתידית

לבניית הפועל חדשה. הכסף לא ילך לקבוצות הנוער או להמשך הקמת בית הספר לכדורגל של הפועל פ"ת.

השאלה היא האם אתם מסכימים שהכסף שנאסוף ישמש לכיסוי חובות של הבעלים הקיימים של הפועל פ"ת?

אני אומר שהכל פתוח למשא ומתן אבל ראשית כל שקיפות של 100% למצבה הכלכלי של הקבוצה.

עד שכל חברי העמותה בכלל וכל אוהדי הפועל בפרט לא ייחשפו לנתונים אין בכלל מה לדבר על שיתוף פעולה עם הבעלים גם במחיר שלא נכנסים לשותפות.

לצערנו את הבעלים כיום מעניין לדעת רק כמה כסף אספנו?

לא מעניין אותם מה דרישות העמותה אלא כמה כסף הם יביאו.

כל בעלים שיהיה ומי שלא יעמוד מולנו במשא ומתן חייב להפנים שבמידה ולא יהיה שיתוף פעולה מהצד השני בנושא שקיפות אמיתית לא יהיה שום המשך למשא ומתן כלשהוא.

לפני הכל אנחנו חייבים לדעת מה באמת קורה בהפועל שלנו.

לפני הכל חייבים הבעלים ושאר הגורמים שנשב מולם

להפנים שקודם כל משתפים בכל דבר את כל אוהדי הפועל פ"ת.

לכל אלו שיעמדו מולנו במשא ומתן יהיה ברור שהמטרה הסופית של המהלך של העמותה הוא בעלות על הקבוצה.

בהחלט ייתכן (ושאף אחד לא ישלה אתכם) שהעברת בעלות מלאה תיקח שנה שנתיים שלוש ואפילו יותר אבל הכל יהיה תלוי בהכנסות העמותה מאוהדים שיצטרפו ומספונסרים שישקיעו במועדון.

מעבר לשקיפות של מאה אחוז שאנו חייבים לדרוש שתיהיה, ישנם עוד דברים על הפרק שחשוב לטפל בה לפני הכל.

ראשית,פעולות מידיות להחזרת האוהדים ליציעים.

זה לא סוד שהעונה הזו ואף בעונה שעברה הגיעו למשחקי הבית לעיתים 300-400 אוהדים.

בשנות ה 90 במשחקי חוץ נידחים היינו באים יותר.הרבה יותר.

יש סיבות רבות להעדר קהל האוהדים במשחקים אבל אם רוצים להחזיר אותם ליציע חייבים לפעול. ומהר.

יש לבצע פעילויות שיווקיות כבר בתחילת העונה הבאה על מנת לדאוג שיציע המערבי במשחקי הבית שלנו יהיה מלא לפחות ב 4,000 אוהדים בכל משחק.אפילו יותר.

אין ספק שמחירי המנויים והכרטיסים הן פשוט שערורייה.

במשחקים ממש לא חשובים גבתה ההנהלה מחיר של 50 שקלים כאשר כניסה למשחק צמרת בליגת העל עולה 50 שקלים.

אל תשללו את הרעיון שיש כאלו בהנהלת הקבוצה שמתאים להם

300-500 אוהדים ביציע. אפילו פחות.

זה נותן להם שקט לעשות מה שבא להם.

על מנת להחזיר את האוהדים למגרשים חייבת להיות תוכנית שיווקית שבה יוחלט על מהפיכה בתחום זה.

ראשית הוזלה משמעותית של מחירי הכרטיסים והמנויים.

חייבים רמות מחירים שיגרמו לקהל האוהדים לחזור שוב ליציעים.

לדעתי אלו המחירים שצריכים להיות בשנה הקרובה –

מנוי מבוגר – 300 שקלים.שקל לא יותר.

מנוי חייל / נוער / סטודנט – 150 שקלים.

ילדים עד גיל 13 ונשים יקבלו יציע מיוחד שהכניסה אליו

תיהיה חינם.

נכים – חינם.

כיום ההכנסות של הקבוצה שלנו בעונה עומדות על סדר גודל של

500 אלף שקלים לעונה 150 אלף ממנויים ועוד כ 350 אלף ממכירות כרטיסים במשחקי הבית במהלך העונה.

(במשחק אחד בליגת העל נגד הפועל ב"ש נכניס יותר כסף)

במחירים שפויים כאלו נצליח לאט לאט להחזיר אוהדים רבים.

כרטיס חברות בעמותת הכחולה-

בנוסף לקבלת מנוי למשחקי הקבוצה כל אוהד שיחדש את חברותו בעמותת הכחולה יקבל כרטיס מגנטי.

בעבודה שיווקית נכונה ומקצועית יוכל בעל הכרטיס לקבל

הנחות במרבית העסקים בפ"ת בכלל וכמובן אצל בעלי עסקים רבים בעיר שבבעלות אוהדי הפועל שלנו.

הכל עיניין של שיווק נכון ואני בטוח שהעסקים בעיר ישתפו בשמחה

פעולה עם מחלקת השיווק שלנו.

מועדון המאה -

לפני שנתיים הייתי חלק ממועדון המאה.

היינו שם 70 אוהדים שכל אחד תרם בתחילת הדרך 6,000

שקלים ובמהלך העונה כל אוהד תרם סכומים שונים נוספים.

הסכומים שנאספו אז הצילו את הקבוצה והם נתרמו ללא שום

בקשת שקיפות או קבלת בעלות כזו או אחרת.

חייבים לחזור ולבנות שוב את מועדון המאה.

קבוצה של מאה אוהדים שיזרימו בעונה כמיליון שקלים לקבוצה.

יש לנו יותר ממאה אוהדים שיכולים להרשות את זה לעצמם אבל כיום מול ההתנהלות שיש בהנהלת הקבוצה לא בטוח שנמצא אפילו

אוהד אחד שיסכים לכך.

ברגע שהבעלים יסכימו לפתוח הכל מול כל האוהדים נעשה שוב מעשה ונגייס מחדש את האוהדים שהיו בזמנו במועדון המאה.

תמורת חברות במועדון זה יקבל כל חבר שני כרטיסים ליציע הזהב.

מרצ'נדייז –

שום ארגון בארץ או בעולם לא מחזיק את זכויות הסמל של המועדון

לא כמחוות רצון טוב של בעלים ולא מתוך חוזה.

גם אצלנו זה לא יקרה יותר.

הסמל יחזור להיות של המועדון שיעמיד בנקודת מכירה אנשים שלו.

כל ההכנסות ממכירות מוצרי הקבוצה יועברו למחלקות הנוער

ולבית הספר לכדורגל.

בנוסף יקבע אחוז מסויים של הכנסות ממכירות מוצרי הקבוצה,

שיועברו לארגוני האוהדים לצורך ארגון הסעות למשחקי חוץ,

קניית אביזרי עידוד,או בניית תפאורות למשחקים כאלו ואחרים.

כל הוצאה כזו תיהיה גלויה לכלל האוהדים.

שחקני עבר

כל שחקן עבר של הפועל פ"ת יקבל בתחילת כל עונה מנוי חינם.

הוא יקבל אותו בתחילת העונה בטקס מיוחד שנערוך בכל תחילת עונה,על מנת שהוא לא יצטרך בכל משחק לעמוד ליד שער שלוש ולחכות לכרטיס....אין ספק שזהו מחזה שאינו מכבד איש.

בנוסף בכל משחק בית נערוך טקס ונזמין שחקן עבר של הפועל פ"ת ונעניק לו חולצה עם המספר שלו.

אם רוצים לשחזר את העבר צריך גם לכבד את אלו שהיו שם בעבר.

ישנם עוד רעיונות נוספים שעיקרם להחיות את הפועל פ"ת שלנו ולהחזירה למקומה הטבעי והוא צמרת הכדורגל בישראל.

אבל ראשית חייבים לדעת מה קורה בקבוצה שלנו.

לקבל את כל המידע האמיתי.

מוכח במסמכים ולא באמירות שקריות.

הפועל פ"ת הוא מועדון כדורגל שהיה תמיד מועדון מכובד.

תמיד ידעו לכבד את האוהדים שלנו בכל משחק בית וחוץ.

כשקבוצת הנוער שלנו מביאה למשחקים שלה מאות ואלפי אוהדים,

אין שום סיבה שבעולם שהקבוצה הבוגרת שלה לא תשחק בליגת העל ולא בשום ליגה אחרת.

ראינו בעבר באורווה שיש לנו יכולות להביא 8,000 אוהדים וזכינו כבר למלא יציעים באצטדיון ראש הזהב במשחק הפתיחה שלו ובמשחקים נוספים ואפילו בליגה לאומית.

מתוך 14 קבוצות שיש בליגת העל אנחנו מסוגלים להביא יותר אוהדים מ 9 קבוצות שמשחקות שם.

אשדוד,אשקלון,כ"ס,קריית שמונה,רעננה,בני יהודה,סכנין,

הפועל חיפה וכמובן מכבי פ"ת שהיתה במקום ראשון בליגת העל (פשוט לא להאמין...)והביאה למשחק בית 750 אוהדים.

הגיע הזמן שהפועל שלנו תחזור לשחק כשווה בין שווים מול הקבוצות הגדולות של הכדורגל בישראל בכל שבת.

אם נעבוד נכון מול הבעלים הקיימים ואם כל אחד מאיתנו יתרום את חלקו נצליח בכוחות משותפים לבנות כאן משהו ענק שיזכיר לאלו שלא מכירים ולאלו ששכחו מי זו הפועל פ"ת האמיתית.

היעדים שלנו הם שקיפות כללית מלאה,הגדלת כמות החברים בעמותה,החזרת האוהדים למגרשים על ידי שיווק נכון,המשך בניית מחלקות הנוער נערים ובית הספר לכדורגל של הפועל פ"ת וכמובן היעד הראשי הוא איצטדיון מלא במשחק עלייה בעוד שנה מהיום.עלייה לליגת העל.הליגה היחידה בה ראוייה הפועל פ"ת שלנו לשחק.


חזי בן עמי



שלום,
לאחר שהגשתי מועמדות לחברות בועד מנהל של העמותה ״הכחולה״, מבקש להציג את עצמי ומשנתי לכהונה בועד המנהל של העמותה.

פרטים אישיים: 
שמי חזי בן עמי , בן 50 נשוי להלן ואב לשתי בנות בגילאי 13 ו 12.

שכיר בבנק לאומי , עובד במטה הבנק בחטיבת לאומי טכנולוגיות בתחום אבטחת מידע, בתפקיד ניהול מערכות אבטחת מידע, הכולל ייזום ופיתוח של אמצעי הגנה ושיפור המערכות.

לימודי תואר ראשון במכללה למנהל בבית הספר לניהול ותקשורת. קורסי מיקרוסופט במוצרי החברה ושפת תיכנות. במסגרת העבודה בבנק עברתי קורס לניהול פרוייקטים , וניהול צוות.

הקשר ואהדה להפועל פתח תקווה החלו במשפחת אוהדי הכדורגל בהפועל פתח תקווה, אשר לקחו אותי למשחקי בית וחוץ מגיל 6 . נסיון להתקבל לבית הספר לכדורגל לא הסתייע מאחר וביום שהופעתי לאימון במגרש ״הבריכה״ לא היה אימון ולכן המשכתי לשחק בשכונה.

העמותה ואני:

יחד עם קבוצת אוהדים ייזמים ייסדנו  את עמותת ״האחווה הכחולה״, אשר שמה לה למטרה להחזיר את המועדון לקדמת הכדורגל הישראלי, וההתחלה לצורך כך הינה שינוי צורת הניהול במועדון. מועדון כדורגל שייך לקהילה ולאוהדים, ולכן העמותה רואה בבעלות ובניהול המועדון , את תחילתה של דרך ארוכה לייצוב ניהולי וכלכלי למועדון אשר יביא להצלחה ספורטיבית מהגיל הצעיר, מחלקת המוער והקבוצה הבוגרת .

תפקידים בוועד מנהל הזמני:
משמש כמרכז הוועדה הפיננסית של העמותה, ואיש הקשר של העמותה לעבודה עם המבקר החיצוני של העמותה. 

תרומה לעתיד העמותה:

העמותה חרטה על דיגלה את השאיפה לשקיפות וניהול תקין, סיסמאות שנשמעות מכל עבר, אך דורשות שכל הפעילות מקטנה עד גדולה תבוצע על פי חוק העמותות והתקנון של העמותה. בשיתוף פעולה של הועד המנהל והפעילים, אשר פועלים למען מטרה זו, העמותה תוכל להתקדם לעבר הגשמת המטרות הן בניהול מועדון הכדורגל והרחבת שיתוף הפעולה בין הקהילה והמועדון , ובין אנשי עסקים וחברות למועדון. שיתוף פעולה אשר יביא את המועדון לשקט ניהולי ופיננסי ויאפשר לאנשי המקצוע התמקדות בהצלחה ספורטיבית, וכל זאת על פי תוכנית עבודה ארוכה שתגזר ממסמך מדיניות שיחייב את פעילות המועדון.


לירון סובול



שלום לכל האוהדים,
שמי לירון סובול, בן 26, עובד בתחום התקשורת מאז שהשתחררתי מהצבא. כרגע משמש כעורך תוכן במחלקת הניו-מדיה של ישראל היום. בעבר שימשתי במשך שלוש שנים ככתב הספורט של עיתון מלאבס ועבדתי כעורך באתרי האינטרנט של ערוץ הספורט ומעריב. מחזיק במנוי מגיל 6 ועד היום. סבי היה אוהד הקבוצה מהיווסדה וגם אבי מגיע למשחקים כבר מעל ל-50 שנים. מאורס לעדי בילגורי, מתמודדת נוספת בבחירות לוועד המנהל, וביחד אנחנו כנראה הזוג היחיד בעולם עם קעקועים של הפועל פ"ת. עד סוף השירות הצבאי שלי, לפני כשש שנים, הייתי חלק מארגון "החזית הכחולה". 

לפעילות במסגרת העמותה הצטרפתי בדצמבר, לאחר חזרתי משהות ארוכה בחו"ל. במסגרת הפעילות שלי בעמותה אני חלק מצוות ההסברה והשיווק. באחריותי נמצא עמוד הפייסבוק של העמותה ותפעול אתר העמותה מבחינת התוכן. במסגרת הפעילות בצוות (יחד עם ניב צפרירי, אור עוז, אורי בן עזרא ותומר שמיר) היינו אחראים לסרטוני הווידאו של העמותה, הקמפיינים הוויראלים, עבודה מול כלי התקשורת ועוד מגוון פעילויות שונות ומגוונות.

החלטתי להתמודד בבחירות כי אני מבין שמדובר בהזדמנות האחרונה להחזיר את המועדון האהוב שלנו לדרך הישר. עקב כך, אני מרגיש חובה להיות חלק מהדבר הזה, כדי לוודא מקרוב שהדברים ייעשו, ובצורה הנכונה והראויה ביותר. אחרי שנים של ניהול כושל, שאת חלקו הכרתי מקרוב בתקופה שסיקרתי את הפועל, ואת חלקו האחר כאוהד מעורב מהיציע, המסקנה שהגעתי אליה וכמוני גם אוהדים רבים נוספים, היא שרק האוהדים הם אלו שיכולים להביא את השינוי. כאשר אני מודע ליכולות הכספיות שיש כרגע לעמותה, יחד עם החומר האנושי יוצא הדופן שנמצא בפרוייקט הזה, אני מאמין בלב שלם כי אנחנו יכולים וצריכים להחזיק בשליטה הבלעדית על המועדון כבר מהעונה הבאה.

אני מאמין כי ישנה חשיבות רבה לכך שהאנשים שהיו חלק מפעילות העמותה בחודשים האחרונים, ובמיוחד מיום הקמתה, ימשיכו להיות בראש הפירמידה, יחד עם כוחות חדשים ורעננים שייכנסו מבחוץ. העמותה צריכה להיות חדורת מטרה כדי להשיג את השליטה על המועדון וכמה שיותר מהר. בנוסף, יחד עם פעילות קהילתית גדולה וענפה, נוכל להביא לחיזוק הקשר בין העיר למועדון ובכך להחזיר את העוצמה שיש לאוהדי הפועל. העמותה חרטה על דגלה לעמוד בצורה אבסולוטית בתקנון ובעקרונות המנהל התקין, ורק בצורה הזאת נצליח לבנות עמותה חזקה ואיתנה, שתישאר להרבה שנים ותצליח באמת להביא את השינוי.

אחרי שהשליטה במועדון תהיה שלנו (והיא תהיה), אני מאמין שצריך קודם כל לדאוג לבסיס. בראש ובראשונה - בית למחלקת הנוער של הפועל פ"ת. הסאגה המרתיחה בסירקין חייבת להגיע לכדי סיום, ועמותה חזקה שמייצגת מאות ובתקווה שבעתיד גם אלפי אוהדים, תוכל להביא את השינוי מול הגורמים שמכריעים בעניין. מעבר לכך, אני לא סבור כי אנשי הוועד המנהל צריכים להכריע בנושאים מקצועיים. הדירקטוריון שימונה, יחד עם אנשי המקצוע (מנכ"ל וצוות מקצועי) שייבחרו, הם אלו שייקבלו בסופו של דבר את ההחלטות בנושאים האלו. אבל, העמותה צריכה להתוות קווים ברורים ובעיקרם - שילוב גדול ככל הניתן של שחקני בית וסגל שימשיך לטווח ארוך ולא יוחלף בכל עונה, כדי ליצור חיבור וקשר עמוק עם הקהל.

במידה והמגעים מול הבעלים הנוכחיים של המועדון לא יבשילו בתקופה הקרובה, אני חושב כי על העמותה, בעזרת חבריה הרבים, להשתמש בכוחה ליצירת לחץ כדי שהמהלך ייצא לפועל, תוך הסברה כי יכולותיה הכספיות והניהוליות של העמותה ראויות הרבה יותר מהמצב הקיים. אני לא תומך בהקמת קבוצה חדשה במקרה שהמגעים לא יבשילו, אלא בהמשך עבודה וגיוס כספים במסגרת העמותה, עד אשר תבשיל השעה לקחת את הפועל פתח תקוה. כאמור, אני חושב שכבר כיום יש ביכולותיה של העמותה להחזיק את המועדון בצורה ראויה הרבה יותר מאשר הוא מתנהל כיום.

לסיום, אשמח אם תיתנו לי את האפשרות להביא את ההשקפה שלי לידי ביטוי דרך חברות בוועד המנהל של העמותה. אשמח לענות על כל שאלה כאן בהודעה פרטית בפייסבוק, במייל- sobolit@gmail.com או בטלפון - 0528604856.


מירב ניר-אהד


 

אני מירב ניר-אהד. בת 40 נשואה לאורי ואמא לשחר ורוני הקטנטנים ועוד אחת בדרך...

עוסקת בתחומי ניהול תפעל וארגון במוסדות גדולים, שנים רבות. אוהדת הפועל מבטן ומלידה, אבא שלי היה אוהד הפועל והיה הולך ברגל מבני ברק (היו דתיים ) למגרש הישן  באברבנל... ( לא רחוק מביתי כיום...)

אני נמצאת במגרשים מעונת 88-89 (גיל 12) עוד בתקופת  הבטון באורווה.  כמו שאני ינקתי בבית את האהדה להפועל כך גם שחר ורוני שחולצה של הפועל תלויה להם מעל המיטה (והלול) ושחר בן 3 כבר בא איתי לפעמים  למשחקים. כששואלים אותו את מי אמא אוהבת – הוא עונה א-פועל...

את הקעקוע של הפועל שיש לי על הרגל דווקא עשיתי לא כנערה אלא לפני כמה שנים בגיל 34  כשהקבוצה היתה כבר במצב לא מזהיר...

החלטתי להתמודד בבחירות כי הפועל זורמת לי בורידים. כואב לי המקום אליו הגענו. אני חושבת שהיוזמה הענקית הזאת של האוהדים היא אולי הסיכוי האחרון להציל את שאהבה נפשנו ואני רוצה לתרום את חלקי (הצנוע), מהניסיון שלי, היכולות שלי והקשרים שלי כדי לגרום ליוזמה הזאת להצליח.

חייבת להתוודות שזאת לא היתה החלטה פשוטה להתמודד. אמא  לשני ילדים קטנים ועוד אחת בדרך, עובדת  במשרה מלאה בתפקיד תובעני וכו', ועדיין זה ממש בוער בי כדי שאני אצליח לפנות זמן יקר למען המטרה החשובה הזאת.

אני מאמינה שהאוהדים הם השלד עליו צריכה להיות בנויה הפועל. בינינו כולם מתחלפים, שחקנים, מאמנים בעלים, האוהדים הם הקבוצה והיום באמצעות העמותה אנחנו  צריכים להיות הכח החזק, המניע והמשפיע שלוקח את הקבוצה קדימה.

והפועל פתח תקווה חייבת לחזור למקומה הראוי כקבוצה מובילה בליגת העל. ואני יודעת שזה נשמע רחוק עם עבודה  קשה ונכונה זה אפשרי!

מיצוי פוטנציאל והשליטה בעיר – להפועל יש פוטנציאל אוהדים של אלפים רבים. רבים מבני גילי ובוגרים יותר שגדלו על הפועל של תחילת  שנות התשעים בלב עדיין אוהדים ורוצים בהצלחת הקבוצה פשוט התרחקו ממנה ברבות השנים. אבל בלב בפנים הם עדיין כחולים, צריך לעורר את הלב הכחול הזה להביא אותם לעמותה ולהחזיר אותם למגרשים.  במקביל להמשיך לפתח קשרים עם הקהילה, בתי ספר מתנסים וכו ולטעת בדור הצעיר את האהבה להפועל הכחולה.

איך עושים את זה?

תוכנית עבודה – יש לכתוב תוכנית חומש מקיפה הכוללת מטרות, יעדים, תוכניות שיווק עם אנשי מקצוע בכל תחום ותחום.

תקציב – בניה וניהול של  תקציב מאוזן וצומח לפי שנים, הגדלה של מקורות הכנסה, הבאת ספונסרים ויזמות שתגדיל את התקציב

ניהול נכון – ניהול מקצועי שבא מהלב. אנשי מקצוע מכל תחום שיש להם גם קשר ריגשי להפועל .

שקיפות ושיתוף- כל זה יכול לעבוד רק אם יהיה שקיפות ושיתוף של האוהדים, שנרגיש כולנו שאנחנו חלק ממשהו

גדול שעושה את הטוב ביותר עבור הקבוצה.

מילה אחרונה – ברצוני לאחל בהצלחה לכל המועמדים. כולם ראויים ורק ביחד נצליח להחזיר את הפועל למקומה הראוי!


עדי בילגורי



קצת על עצמי:
שמי עדי בילגורי, בת 29, גרה במושב חגור, מאורסת ללירון סובול – מתמודד נוסף לועד המנהל, 2 המשפחות שלנו כחולות והכרנו ביציעים לפני לא מעט שנים, עוד כשהיינו ילדים.
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים- התמחות במימון, עוסקת בתחום הביטוח בחברת ביטוח בפ"ת, חיתום פרט במטה החברה אשר מנהל מקצועית את כל תחום ביטוח הפרט בחברה.

את האהבה העזה למועדון האהוב שלנו קיבלתי בירושה מאבי ואחי.
התחלתי להגיע למשחקים בגיל 10, איישנו יחד את שער 2 בהתמדה, בגיל 14 עברתי לשער 4, עד לפני כ-7-8 שנים הייתי פעילה בחזית הכחולה, ומגיל 10 ועד היום הפועל פ"ת זורמת בעורקיי ותופסת חלק עיקרי בחיי.

פעילותי עד כה בעמותה:
הצטרפתי לעמותה מיד לאחר חזרתי מטיול ארוך במזרח, כשהייתה ממש בתחילת דרכה. התברגתי מיד בעמותה, שנתנה הרבה תקווה שכבר חשבתי שנגוזה.
הקדשתי ועודני מקדישה שעות רבות לפעילות, מתוך רצון, תשוקה להצלחה, תקווה ומחויבות כחולה.

בין יתר תפקידיי בעמותה, הנני מרכזת את צוות הקהילה המסור של העמותה, במסגרתו זכינו לעשות מעשים רבים וטובים לקהילה שלנו בעיר, ליצור קשרים, מתוך רצון להחזיר את הפועל לקהילה בעיר ואת הקהילה לקבוצה, תוך יצירת שם טוב ותדמית חיובית לקבוצה ולעמותה, גיוס משקיעים, קשרים ומשאבים, ויצירת דור אוהדים חדש מתוך הפעילות הקהילתית ובזכותה. כי מועדון הכדורגל הפועל פ"ת שייך לקהילה ופועל לטובת הקהילה, על מנת להשיב את המועדון לקדמת הכדורגל הישראלי.

למה החלטתי להתמודד?
בשנים האחרונות, כולנו עדים להתדרדרות בניהול הקבוצה, אשר אנו כשבויים לבעלים וסגלים מתחלפים, בין אינטרסים זרים, פרשיות פליליות ומביכות, צעדים שוברי לב, ניהול חובבני, רשלני, במכוון ושלא במכוון, התהליך היה כה ארוך אך תלול, כשהיום כבר כמעט ולא נשאר עם מה להזדהות, אני כבר כמעט שלא מצליחה, זאת לא הפועל פ"ת שלנו.

החלטתי להתמודד במחשבה רבה, שכן התפקיד מחייב ביותר ודורש השקעה רבה של זמן, אנרגיות ומחויבות, את כל אלה אני מוכנה להקדיש ב 100% רצון עז ומוטיבציה, וחשוב לי מאוד להיות שם מקרוב כדי לוודא את הצלחתנו ולדאוג בעצמי שהכל קורה כראוי. 
אני מאמינה בעצמי, יכולותיי, כישוריי ומאמינה שאני יכולה להצעיד את העמותה קדימה.

להשקפתי, תפקיד העמותה איננו לנהל בפועל את המועדון. הצעד הראשון הינו העברת זכויות הניהול לעמותה, יש להקדיש לשם כך את כל הזמן והמשאבים, ולבנות תכנית מסודרת לכל תרחיש.
אנחנו נעשה את זה ונצליח, כי אין גוף חזק ולגיטימי יותר מאיתנו. הן בפן הכלכלי – הבסיס הפיננסי שלנו מרשים כבר עכשיו, אך חלק מתפקידנו יהיה להגדילו עוד, והן בפן האנושי והמקצועי. אנחנו חזקים ונמשיך להתחזק.
לאחר הצלחת המהלך – עלינו לגייס את אנשי המקצוע המתאימים בזהותם, מקצועיותם ורוחם שיהיו אחראים על הפן המקצועי וייבחרו ע"י דירקטוריון שנמנה.  

המטרה להבריא את המועדון ולטפל בכל המחדלים הקיימים החל מגילאי הילדים, הנוער וכמובן הבוגרים. המועדון חייב להתנהל בשקיפות, אמינות ומהמניעים הנכונים. 
מקומה של הפועל פ"ת הינו בקדמת הכדורגל הישראלי, ולא המקום המביש אליו הביאו אותנו היום. 

כוחנו באחדותנו, אי אפשר אל מול התאגדות כה גדולה ורצינית של אוהדים שמוכנים לשלם, לפעול ולהשקיע את מרצם בתיקון העיוות שנוצר. אנחנו הפועל פ"ת, לא אף אחד אחר!
כולנו מתגעגעים להתרגשות, לשיח על הפועל בעיר, להזדהות, דברים שכולנו הרגשנו בעבר וכמהים לתקן גם את העתיד.
זה לא מאוחר, זה בדיוק הזמן, אך לטעמי זאת ההזדמנות האחרונה שלנו.

הצביעו לי כדי שאוכל לעשות ככל שביכולתי שכל זאת יקרה, אני מתחייבת לפעול תוך מחויבות מלאה למהלך.


עזרא אברהם



שלום !

שמי עזרא אברהם,בן 52 תושב פ״ת נשוי אב לשלושה ואוהד הפועל פ״ת מזה 47 שנים. 

עובד בחברת נ.נ.תעשיות אלומיניום בע״מ בתפקיד מנהל החברה.

כמו כן  במקביל בין השנים 2004-2008 ניהלתי את כל נבחרות הנשים והקדטים של ישראל בג׳ודו.

תחת ניהולי עברו אורי ששון, ירדן ג׳רבי, גולן פולק ,אליס שלזינגר ועוד.

בשנת 2009 הצטרפתי להפועל פ״ת כדורסל נשים בתפקיד מנהל הקבוצה עד שנת 2015

בשנת 2015 נרשמתי ללימודים במכון וינגייט במסלול מנהלים בכירים בספורט ועם סיום הקורס הוסמכתי כמנהל בכיר בספורט.

עם הקמת עמותת הכחולה הבנתי שזהו הרגע הנכון להצטרף ולתרום מנסיוני הרב לאהבה האמיתית שלי.

שמתי לי למטרה להחזיר את ההגמוניה והגאוה בעיר , למלא את היציעים בקהל העצום והנפלא שלנו עם שימת דגש על הפיכת כל משחק לבילוי משפחתי ותרבותי.

לגרום לדור הצעיר לחוות את מה שאני חוויתי כשהקבוצה רצה בצמרת בשנות השמונים ואף לקחה את גביע המדינה וכל זאת ע״י תצוגת כדורגל מרהיבה של קבוצה שניבנתה על סגל הנוער.

דגש נוסף הוא מחלקת הנוער של הפועל הייתה בעבר מודל לחיקוי לכל קבוצה ושימשה חממה לגידול וטיפוח שחקנים שבהמשך כיכבו בליגה הבכירה. 

 מקווה לייצג אתכם בכבוד ולהגיע יחד איתכם לפסגות חדשות כפי שעשיתי זאת בתפקידי הקודמים !

כחול עולה !!!!


שמעון בן שושן



אני שמעון בן שושן , בן 52 תושב פ"ת , נשוי ואב ל- 6.

עובד בחברת דורטק טכנולוגיות כניסה בע"מ בתפקיד מנהל תפעול ושירות שכולל בתוכו את הפעילויות הבאות:

•ניהול מערך התפעול, הייצור, התפ"י, האיכות והאדמיניסטרציה של החברה.

•ניהול הפרויקטים מול הלקוחות.

•אחריות על מערך ההזמנות והרכש בארץ ובחו"ל, כולל ניהול מו"מ מול ספקים.

•ניהול ובקרה על דוחות החברה (תקציב, תזרים, הזמנות, גבייה).


•ניהול מערך העובדים בארגון (כ-50 עובדים) ואחריות על ניהול משאבי אנוש.


•חבר בהנהלת החברה ושותף לקביעת המדיניות שלה.


•כ-23 שנה בתפקידי ניהול בחברות הייטק רובן שימשתי כסמנכ"ל תפעול  בעל ניסיון עשיר בניהול.


אני אוהד 45 שנה את הפועל פ"ת שיחקתי במחלקת הילדים והנוער של הפועל פ"ת בשנות השבעים. אוהד מן השורה שהגיע לכל משחק עם כל משפחתי והקבוצה חשובה לי מאוד וזורמת לי בדם.


בשנים האחרונות כיהנתי הן בדירקטוריון והן בהנהלה של המועדון והוכחתי את היושרה ,הכנות והאמינות שלי מעל לכל ספק ככה שבכל פעם שנתקלתי בבעיית השקיפות ובעיות שונות בניהול המועדון קמתי והתפטרתי. מבחינתי האוהדים והמועדון הוא מעל לכל תפקיד ואדם ולכן אני רואה את עצמי כחלק מהוועד המנהל של העמותה .


חזון ומטרות:
קידום מחלקת הנוער
קירוב והחזרת האוהדים למגרשים
החזרת עטרה ליושנה
שמירה על ניהול תקין ושקיפות מלאה לקהל.
שמירה על תקציב ושימוש בתקציב בצורה הכי חכמה ויעילה.
פעילות ציבורית בקהילה.


מועמדים לוועדת הביקורת

איתן רחמני



שלום לכולם,

שמי איתן רחמני בן 35, נשוי + 1.
במקצועי אני רואה חשבון, עבדתי כמבקר במשרד רו״ח ״דלויט״, וכיום אני עובד כאיש כספים - חשב חברה ב״קבוצת חג׳ג׳״.

אני אוהד נאמן שהולך למשחקים של הפועל למעלה מ-25 שנה.
אני מאמין בלב שלם כי כולנו יחד נצליח לחלץ את הקבוצה מהבור העמוק אליו נפלנו.

לוועדת הביקורת ישנם מספר תפקידים, בין היתר:
1. לבדוק את עניינה הכספיים של העמותה.
2. לבדוק את השגת יעדי העמותה ביעילות וללא הוצאות מיותרות.
3. להמליץ לחברי העמותה האם לאשר את הדוחות הכספיים.
4. לעקוב אחר ביצוע החלטות של העמותה.
5. לבדוק את תקינות פעולות העמותה.

אני מאמין כי תפקיד וועדת הביקורת חשוב ביותר להצלחת העמותה, לניהולה התקין, להשגת יעד רכישת הקבוצה ולהצלחתנו.
לכן החלטתי להתמודד, לתת כתף, ולתרום מנסיוני בתחום הכספים והביקורת.

תודה,
איתן


חיים גולדבלט
אני חיים גולדבלט, בן 32, נשוי ואב לילד, עו"ד, בעל תואר שני במשפטים וכיום מנהל חברת כוח אדם, מ"פ במילואים.
אוהד הפועל כ-25 שנים, שיחקתי בקבוצות הילדים והנוער עד לגיל 17, ממייסדי "הכחולה" וחבר הועד המנהל הזמני.

בחרתי להתמודד על תפקיד בוועדת הביקורת לצורך הבטחה כי רוח השקיפות, השיתופיות והמנהל התקין שעמדו לנגד עינינו בעת הקמת העמותה תשמר גם לאחר החלפת הועד המנהל בבחירות הקרובות.

תפקיד ועדת הביקורת הוא שמירה על הוראות רשם העמותות ותקנון הכחולה על ידי כלל המוסדות של העמותה ועמידה בהוראות התקנון והקוד האתי בהתנהלות העמותה, וכאחד שהיה בצוות הכתיבה של תקנון העמותה סביר ואוכל להבטיח כי הוראותיו יבוצעו ללא סטיות וחריגות.

אני רואה את הכחולה כחלק בלתי נפרד מהפועל פ"ת, וזו הפעם הראשונה שהקהל הניטרלי בחר להתאגד ולדאוג לזכויותיו, לטעמי לא רחוק היום בו "הכחולה" תיקח חלק בבעלות הקבוצה ותדאג כי ערכי המועדון עליהם גדלנו יחזרו להוות נדבך מרכזי בתפקוד המועדון, החל משילוב שחקני בית, שקיפות ניהולית, שאיפה למצוינות והבנה כי הקהל העצום של הפועל הוא למעשה הסיבה לקיום הקבוצה ובלעדיו המועדון היה יכול להימחק ממפת הכדורגל הישראלי לפני שנים רבות.

שילוב אוהדים בבעלות קבוצה כדורגל הוא העתיד וגורמים שמתנגדים לכך עדיין לא הפנימו שרק הקהל היה שם תמיד ורק הקהל גם יהיה שם בעתיד.

אנחנו זה הפועל פ"ת.


עמרי שירום



עמרי שירום בן 31 מפ"ת, נשוי לשירן. תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותקשורת ותואר שני בסוציולוגיה ארגונית (פרקטיקום בייעוץ ארגוני). עובד עיריית פ"ת ב"עיר ללא אלימות" כמדריך "מוגנות- עוצמה" ומלווה בני/ות נוער בחינוך הפורמלי והלא פורמלי באופן פרטני וקבוצתי.

התחלתי לאהוד את הפועל בעונת 96/97, עד אז לא התעניינתי בכדורגל. בני הדודות שלי היו הולכים יחד קבוע באותה תקופה, וכאחד שגדל איתם גם רציתי להצטרף. למשחק הראשון הגעתי בעונה לאחר מכן, מול ראשון לציון בבית, נגמר 2-2. מאז המשכתי להגיע, גם כאשר בני הדודות כבר הצליחו להיגמל מהפועל....

החלטתי להגיש מועמדות לוועדת הביקורת מתוך אמונה שאוכל לעזור לעמותה ולפרויקט הזה להתייצב ולהתחזק, ולשמור שנמשיך להתנהל בצורה טובה וראויה ולזכות באמון האוהדים והקהילה. הייתי שותף במהלך כבר בתחילת הדרך, והשתדלתי לעזור ככל שהתאפשר בבניית המבנה הארגוני והוספת סעיפים הקשורים לכך בתקנון, פעילות שיווקית ושטח.

בעזרת השם, כאשר העמותה תקבל לידיה את הפועל פ"ת החזון שלה אמור להיות ברור, מכיוון שרוב האוהדים מבינים כיצד זה אמור להיות. זה אמור להיות מודל שמחזק את הקשר בין המועדון לקהילה, שכן משם התפתחו קבוצות הכדורגל. בתחילת דרכו הכדורגל פחות נועד לעשיית כסף, אלא יותר לזהות ושייכות. ברגע שמתרחקים מהזהות והשייכות בכדורגל נראה שגם פוחת הקסם. מטרת העמותה צריכה לחבר את הקהילה בחזרה, ולהיות שותפה בפעילויות חינוכיות וחברתיות. כשיש בסיס טוב אפשר לבנות מועדון גדול ומצליח.


שלמה בן עזרא
שמי שלמה בן עזרא, ואני אוהד הפועל מזה שנים רבות.

אני מציג את מועמדותי לתפקיד חבר ועדת הביקורת, מאחר ואני מאמין כי העמותה חייבת לפעול על פי כללי המינהל התקין,
תוך שקיפות מלאה .

כחבר בוועדת הביקורת, אוכל לוודא כי העמותה אכן פועלת על פי הערכים שהיא מצהירה עליהם ולמען המטרות שלשמן הוקמה.
 
כל חיי המקצועיים כיהנתי בתפקידי ביקורת שונים בגופים ציבוריים, ובמהלך שנות עבודתי צברתי ידע וניסיון מקצועי שיוכלו לסייע לי
בתפקידי כחבר ועדת הביקורת של "הכחולה" .

אני רואה את פעילותי בוועדת הביקורת כשליחם של האוהדים וכמפקח מטעמם על הועד המנהל.
 
אני מבקש מחברי העמותה את אמונם, ומקווה שיבחרו בי לתפקיד זה. 


ויטלי לובימצב
החליט להסיר את מועמדותו.