חברי עמותה יקרים,

פעילי העמותה עובדים במרץ ימים אלה לקראת הכנס השנתי של העמותה, שייערך ביום שלישי הקרוב, ה-26.12, בשעה 20:00 באולם אשכול פיס (בן גוריון 24 פתח תקוה).

מעבר להצבעות שייקבעו את עתיד העמותה בשנה הקרובה ועדכונים על המגעים לקבלת הבעלות על המועדון, הכנו לכם לא מעט הפתעות, כשאחת מהן היא להקת "איוב 2000", להקת האוהדים של הפועל פתח תקוה.

לאחר קליפ הפתיחה שהכנו לכם לסיכום השנה הראשונה של העמותה, נבחר יו"ר ומזכיר לאסיפה ונאשר את סדר היום של האסיפה. לאחר מכן נעבור למספר הצבעות:

1.    אישור מינוי חברי הוועד החדשים, אורי בן עזרא ודוד כהן, שמונו מפאת עזיבת חברי ועד נבחרים.
2.    הסמכת הוועד למינוי ועדת בחירות לטובת בחירות לוועד המנהל במאי 2018.
3.    אישור והסמכת הוועד לפנות לגיוס כספים מקרנות פילנטרופיות בחו"ל ובארץ.
4.    אישור המשך פעילות בנושא איתור מקרקעין לטובת מתחם אימונים להפועל.
5.    אישור רכישת ביטוח נושאי משרה לחברי הוועד המנהל.
6.    אישור דמי החבר 2018 והפרשת דמי תפעול חודשיים. 
7.    הצגה ואישור תקציב העמותה.
8.    אישור החלפת התקנון המצוי בתקנון מתוקן וחדש לעמותה –   (נוסח התקנון נמצא בקישור הבא https://theblue.org.il/post/19  )

לאחר מכן נעבור לפרק השאלות והתשובות ונעדכן מהמשא ומתן על כניסה לבעלות המועדון. כזכור, אתמול פירסמנו פוסט בו קראנו לכם לשאול את השאלות שמטרידות אתכם ועליהן אתם מעוניינים לקבל תשובה, כאשר שלוש השאלות שייקבלו את מספר הלייקים הגדול ביותר ייזכו למענה בכנס. כמובן שניתן לשאול באופן אישי את נציגי העמותה כל שאלה לפני ואחרי הכנס.

חבר העמותה וסמנכ"ל השיווק של WIX, עומר שי, ידבר גם הוא בכנס, כמו גם שחקן העבר האגדי של הפועל וחבר העמותה ניב טל.
בנוסף, אנו קוראים לחברי עמותה להיות שותפים לכנס ולהתנדב לעמדות הרישום והקבלה. כל מי שמעוניין יכול להגיב כאן בפוסט או בהודעה פרטית לעמוד העמותה, ואחד מנציגי הכחולה ייצור איתו קשר.

* להקת איוב 2000 *

איוב 2000  היא להקת האוהדים של הפועל פתח תקוה. כולנו גדלנו על השירים של הפועל ביציע, שהפכו לפסקול של החיים שלנו. על הרקע של השירים האלה צמחה איוב 2000, להקה שמורכבת ברובה מאוהדי הפועל וחברי עמותת הכחולה: על התופים - רוני שור, גיטרה בס - אסף שמיר, גיטרה - תומר שמיר, שירה - איתי יצחקי ושחקנית החיזוק - הזמרת חלי לוי. השבוע הקלטנו את שיר הבכורה שלנו והשליח של הפיצה הגיע לאולפן, ככה זה היה נראה בעיניים שלו. בכנס השנתי ביום שלישי תוכלו לשמוע את השיר המלא ולראות את הקליפ.

מחכים לכם ביום שלישי!

ממשיכים ביחד